
Η ΑΕΚ επιστρέφει αύριο στην Αθήνα από τη Νάξο, ωστόσο χρόνος για ξεκούραση δεν υπάρχει καθώς όπως διαβάσατε νωρίτερα στο ΑΕΚ1924.gr η επόμενη αγωνιστική για την ομάδα θα διεξαχθεί το Σάββατο και όχι την Κυριακή όπως ήταν προγραμματισμένο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Χωρίς ρεπό θα συνεχίσουν αυτή την εβδομάδα οι παίκτες της ΑΕΚ, καθώς με την επιστροφή τους αύριο στην Αθήνα θα πάνε κατευθείαν στα Σπάτα για προπόνηση.
Το καθιερωμένο ρεπό της Τρίτης δεν θα δοθεί αφού η Ένωση αγωνίζεται το Σάββατο κόντρα στον Μανδραϊκό και έτσι οι Κιτρινόμαυροι θα ξεκουραστούν την Κυριακή (2 Ιανουαρίου).