
Στο 0-0 έμειναν οι εκτός αποστολής στο φιλικό που έδωσαν με την ομάδα κ18 της Ένωσης στα Σπάτα σήμερα το μεσημέρι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι αναπληρωματικοί της πρώτης ομάδας αγωνίστηκαν υπό τις οδηγίες του Μπουρουυτζίκα, καθώς όλοι οι υπόλοιποι υπεύθυνοι του ποδοσφαιρικού τμήματος βρίσκονται στη Νάξο για το αυριανό ματς.
Τόσο οι αναπληρωματικοί, όσο και η ομάδα κ18 έπαιξαν ωραίο ποδόσφαιρο, χωρίς όμως να καταφέρουν να πετύχουν κάποιο γκολ.