22.1
14:11

«Όχι» από ΔΕΑΒ στους Ενωσίτες

AEK1924.gr team
«Όχι» από ΔΕΑΒ στους Ενωσίτες

Η αστυνομία έδωσε το «οκ» για την παρουσία οπαδών της ΑΕΚ στο Ψυχικό, ωστόσο με αυτό δεν συμφωνούν οι υπεύθυνοι της ΔΕΑΒ

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «ebasket.gr» η αστυνομία φέρεται διατεθειμένη να επιτρέψει την μετακίνηση των φίλων της Ένωσης στο ντέρμπι κορυφής του Σαββάτου κόντρα στον Ψυχικό, ωστόσο ο υφυπουργός αθλητισμού Γιάννης Αδριανού δεν συμφωνεί με αυτή την απόφαση.

Αυτό συμβαίνει καθώς πιστεύει ότι ο αγώνας είναι αρκετά επικίνδυνος και η παρουσία φίλων της Ένωσης θα βάλει φωτιά στο κλειστό.

Τα πάντα όμως θα ξεκαθαρίσουν οριστικά το πρωί της Πέμπτης, όταν και θα γίνει η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement