
Ο αγώνας με τον ΠΑΟΚ που θα γίνει την Κυριακή 19/1 στο κλειστό της Γλυφάδας για την 13η αγωνιστική της Volleyleague θα αρχίσει στις 17.00 και όχι στις 16:30, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί. Μάλιστα το ΤΑΑ ΑΕΚ υπέβαλλε αίτημα για έναρξη του αγώνα στις 18:00 αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό από τη συνδρομητική τηλεόραση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Επειδή το ενδιαφέρον των φιλάθλων είναι μεγάλο το ΤΑΑ ΑΕΚ καταβάλει προσπάθεια ώστε τα εισιτήρια για το συγκεκριμένο παιχνίδι να τεθούν σε κυκλοφορία από αύριο Τετάρτη (15/1). Εάν το επιτύχει, θα ενημερώσει το φίλαθλο κοινό με νεότερη ανακοίνωση…