
Η Εθνική ομάδα χάντμπολ πήρε την πρόκριση στα πλέι οφ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο Κατάρ μέσω Ολλανδίας (επικράτησε 34-24 του Ισραήλ) και ο Μάρκος Οικονόμου μίλησε για την πρόκριση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο διεθνής πίβοτ της ΑΕΚ τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ: «Αισθανόμαστε πολύ όμορφα. Δικαιωμένοι για τις θυσίες που κάναμε, για τον ιδρώτα και την κούραση που είχαμε αυτές τις 20 μέρες… Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δουλέψουμε πολύ σκληρά για να δέσει αυτή η νεανική ομάδα και να περιμένουμε να τελειώσει