
Διαβάστε στο AEK1924.gr τι λέει ο προπονητής της Ένωσης για την σημερινή αναμέτρηση με τον Παμβοχαϊκό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Το ότι κερδίσαμε 3-1 στο Βραχάτι στον Α’ γύρο δεν λέει τίποτα. Ο Παμβοχαϊκός έχει στριμωχτεί κι εμείς πρέπει να εκμεταλλευτούμε την υπεροχή που έχουμε στους περισσότερους τομείς.
Στον Β΄ γύρο έχουμε αρκετά κρίσιμα ματς στην έδρα μας και πρέπει να μαζέψουμε βαθμούς. Στο διάστημα της διακοπής δώσαμε δυο φιλικά. Δυστυχώς δεν έλειψαν πάλι τα προβλήματα, καθώς αρκετοί παίκτες ταλαιπωρήθηκαν από ίωση. Το ματς με τον Παμβοχαϊκό είναι από εκείνα που θα κριθούν κυρίως από τη δική μας απόδοση. Θα προσπαθήσουμε να επιβάλουμε το παιχνίδι μας και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς ώστε να κάνουμε καλό ξεκίνημα στη νέα χρονιά και να διατηρηθούμε στην τροχιά των στόχων μας».