11.1
19:49

«Είχαμε τον έλεγχο και λειτουργήσαμε σωστά»

Πένυ Μακρή
«Είχαμε τον έλεγχο και λειτουργήσαμε σωστά»

Ο προπονητής της ΑΕΚ, Αποστόλης Οικονόμου μίλησε για τη νίκη επί των Μακεδόνων και μοίρασε συγχαρητήρια στις παίκτριες του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Παρά το νωθρό ξεκίνημα, κάναμε μια καλή εμφάνιση και πήραμε μια σημαντική νίκη. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στις κοπέλες που πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση και φτάσαμε στους τρεις βαθμούς. Είμαι ικανοποιημένος από την εμφάνιση, γιατί με εξαίρεση το πρώτο σετ, είχαμε τον έλεγχο και λειτουργήσαμε σωστά σε όλους τους τομείς. Χαιρόμαστε για τη νίκη αλλά από αύριο το μυαλό πρέπει να είναι στη δουλειά καθώς μας περιμένει δύσκολη συνέχεια», τόνισε ο Οικονόμου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement