
Στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας επιστρέφει η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ καθώς κατάφερε να πάρει άδεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυρες που μέχρι τώρα έπαιζαν στο κλειστό της Ριζούπολης λόγω των προβλημάτων με τις αδειοδοτήσεις των γηπέδων, θέμα το οποίο λύθηκε και έτσι θα επιστρέψουν στο κλειστό που χρησιμοποιούν ως έδρα τα τελευταία χρόνια.
Εντός της ημέρας αναμένεται να υπάρξει και η σχετική επίσημη ανακοίνωση από την Ένωση.