
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε με 3-0 σετ του Μαρκόπουλου, για τη 2η εξ αναβολής αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτριες του Απόστολου Οικονόμου μπήκαν μουδιασμένα στον αγώνα, ωστόσο κατάφεραν να βρουν τα πατήματά τους να κάνουν μια δυναμική επιστροφή και να κατακτήσουν το πρώτο σετ με 20-25.
Στο δεύτερο σετ τα πράγματα ήταν αρκετά καλύτερα, καθώς από την αρχή έως και το τέλος οι Κιτρινόμαυρες δεν άφησαν κανένα περιθώριο στη γηπεδούχο ομάδα, κατακτώντας το σετ με 14-25.
Στο τρίτο και τελευταίο σετ το Μαρκόπουλο έκανε ένα δυναμικό ξέσπασμα, πήρε κεφάλι στο σκορ, ωστόσο οι Κιτρινόμαυρες με ψυχραιμία κατάφεραν στο τέλος να καθαρίσουν τον αγώνα και να πάρουν τελικά τη νίκη με 3-0 σετ.
Τα σετ: 20-25, 14-25, 20-25