07.1
16:30

«Μας οδηγεί ο Αμερικάνος»

AEK1924.gr team
«Μας οδηγεί ο Αμερικάνος»

Ο Βαγγέλης Ζιάγκος μίλησε στο επίσημο γκρουπ της μπασκετικής ΑΕΚ στο facebook, σχετικά με τη βράβευσή του από τον ΣΕΠΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 «Δεν θα πρωτοτυπήσω, θέλω να ευχαριστήσω του συνεργάτες μου στην ΑΕΚ που έχουν μεγάλο μερίδιο σε αυτήν τη βράβευση μου. Θέλω να πω ότι όσοι είμαστε στην ΑΕΚ συναισθανόμαστε το βάρος της αποστολής που έχουμε αναλάβει. Μας οδηγεί σε αυτόν τον δύσκολο δρόμο ο Γιώργος Αμερικανός. Γιώργο Αμερικάνε σε ευχαριστούμε…», ήταν τα λόγια του προπονητή της Ένωσης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement