06.1
21:40

Πετροπόλεμος έξω από το “Κ. Βικελίδης”

AEK1924.gr team
Πετροπόλεμος έξω από το “Κ. Βικελίδης”

Η ήττα από τον Απόλλωνα εξαγρίωσε μερίδα οπαδών του Άρη, η οποία προσπάθησε να εισβάλλει στα αποδυτήρια του “Κ. Βικελίδης” από την πλευρά της οδού Παπαναστασίου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι άνδρες των ΜΑΤ κατάφεραν να απομακρύνουν τους οπαδούς, ενώ τρεις εξ αυτών έχουν προσαχθεί επειδή πέταξαν πέτρες και προκάλεσαν φθορές στο γήπεδο.

Από το μένος των οπαδών του Άρη δεν γλίτωσαν πόρτες και τζάμια, ωστόσο οι αστυνομικοί επενέβησαν έγκαιρα, προτού οι πρώτοι εισβάλλουν στα “ενδότερα” του “Κ. Βικελίδης”.

Πηγή:contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement