
Ο Ανδρόνικος Γκιζόγιαννης μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Φιλαθλητικό για την απόδοση της ομάδας καθώς και για τη συνέχεια στο πρωτάθλημα της Α2
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Ξεκινήσαμε λίγο νωθρά το σημερινό παιχνίδι με τον Φιλαθλητικό. Παίζαμε απέναντι σε μια πολύ νεανική ομάδα, με άναρχο τρόπο παιχνιδιού και δίχως θέσεις και αυτό ήταν μια σημαντική ιδιαιτερότητα για εμάς. Όσο περνούσε το ματς όμως βρήκαμε τα πατήματα μας, παίξαμε καλή άμυνα και βρήκαμε καλά και ελεύθερα σουτ για να πάρουμε μια άνετη νίκη.
Το επόμενο παιχνίδι με τον Ηρακλή στην Θεσσαλονίκη είναι πολύ κρίσιμο για εμάς. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ από Δευτέρα να πάμε να πάρουμε τη νίκη»