
Την απόφαση της ΚΕΔ περιμένουν στην γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, καθώς έχουν ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την ένσταση για το ματς κόντρα στνο Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, στην Ένωση είναι έτοιμοι να βρουν το δίκιο τους και να διεκδικήσουν τη νίκη, σε περίπτωση που δικαιωθούν από την ΚΕΔ και γίνει επανάληψη του ντέρμπι.
Τα λάθη των διαιτητών είναι ξεκάθαρα και οι ιθύνοντες πιστεύουν πως η δικαιοσύνη θα λάμψει και οι δύο ομάδες θα μπουν εκ νέου στο γήπεδο για να λύσουν τις διαφορές τους.