26.12
10:15

Το ευχαριστώ της Κηφισιάς!

AEK1924.gr team
Το ευχαριστώ της Κηφισιάς!

Διαβάστε την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΑΕ Κηφισιάς σχετικά με την φιλοξενία της Ένωσης στο ΟΑΚΑ

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ο πρόεδρος Βασίλης Γαντζούλας και το διοικητικό συμβούλιο της ΑΕ Κηφισιάς αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν θερμά την οικογένεια και τη διοίκηση της ΑΕΚ για την άψογη φιλοξενία στα μέλη της αποστολής του συλλόγου μας, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου», αναφέρει η ανακοίνωση της Κηφισιάς.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement