
Οι δύο αθλητές του αντρικού τμήματος βόλεϊ της Ένωσης βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας εκεί που ο ΟΠΑΠ έχει στήσει το «Δέντρο των φιλιών»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο άσοι της ΑΕΚ φιλήθηκαν με αγαπημένα τους πρόσωπα για φιλανθρωπικό σκοπό καθώς με κάθε φιλί ο ΟΠΑΠ προσφέρει ένα ευρώ σε κάποιο ορφανοτροφείο.
Εκεί είχε βρεθεί πριν λίγες μέρες και ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, Μπρούνο Τσιρίλο, με την σύζυγο του, Έλενα Ασημακοπούλου.