
Η Κρίστυ Αναγνωστοπούλου δισκοβόλος από το τμήμα στίβου της ΑΕΚ ευχήθηκε μέσω το ΑΕΚ1924 πολλά μετάλλια σε όλη την ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος και πολλά μετάλλια με υγεία», ευχήθηκε η νεαρή αθλήτρια.
Δείτε το βίντεο