24.12
13:13

Ευχές από Μπάγεβιτς και Δέλλα

AEK1924.gr team
Ευχές από Μπάγεβιτς και Δέλλα

Η προπόνηση της ΑΕΚ ολοκληρώθηκε και σε αυτή οι δύο άνδρες της ΑΕΚ έδωσαν τις ευχές τους στους παίκτες και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Πέμπτη το απόγευμα

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Τραϊανός Δέλλας μετά το τέλος της προπόνησης ευχήθηκε στους κιτρινόμαυρους λέγοντας τους χαρακτηριστικά: «Καλά Χριστούγεννα, να προσέχετε τους εαυτούς σας και πάντα με υγεία.»

Σειρά στις ευχές πήρε και ο Ντούσαν Μπάγεβτις ο οποίος βρέθηκε στα αποδυτήρια για αυτόν τον λόγο, με τους ποδοσφαιριστές να ανταποδίδουν, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την Πέμπτη στις 16:00.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement