
Ο επιθετικός του Αγροτικού Αστέρα, Περικλής Βελλίνης μίλησε μετά τη νίκη της ομάδας του κόντρα στον Άρη Ακροποτάμου και μεταξύ άλλων απηύθυνε κάλεσμα στον κόσμο να δώσει το παρών στο ματς της Κυριακής κόντρα στην Ένωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Περικλής Βελλίνης:
«Μέτρια εμφάνιση, κρατάμε μόνο τους τρεις βαθμούς. Είμαι πολύ χαρούμενος, είμαστε πρωταθλητές χειμώνα. Καλές γιορτές σε όλους με υγεία πάνω από όλα και χαμόγελα. Την Κυριακή με ΑΕΚ όλοι Καυτατζόγλειο»,