21.12
17:56

«Ξυπνήσαμε μετά τα δύο γκολ» (vid)

AEK1924.gr team
«Ξυπνήσαμε μετά τα δύο γκολ» (vid)

Ο Σταύρος Σταθάκης μίλησε μετά τη νίκη της ΑΕΚ στους εκπροσώπους του Τύπου και αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η ομάδα αφυπνίστηκε όταν δέχτηκε δύο τέρματα

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ξυπνήσαμε μετά τα δύο γκολ. Προσπαθήσαμε στο 2ο ημίχρονο να αλλάξουμε την εικόνα μας. Δεν πιστεύαμσε ότι μετά από το γκολ που βάλαμε θα δεχόμασταν ακόμα δύο και αυτό μας ξύπνησε», είπε μεταξύ άλλων ο Σταθάκης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement