
Οι δύο νέοι παίκτες της ΑΕΚ, Γιάννης Αχιλλεόπουλος και Σταύρος Κατσανεβάκης διάλεξαν τα νούμερα με τα οποία θα αγωνίζονται.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο πρώτος, οποίος κάνει προπονήσεις με την Ένωση από την αρχή της σεζόν, αλλά πριν λίγες μέρες λύθηκε το πρόβλημα με το δελτίο του και ανακοινώθηκε επίσημα, διάλεξε το «16», ενώ ο δεύτερος το «4».