
Μίλησαν Σαμαράς – Καραμανλής πριν τη διαγραφή Λιάπη από τη ΝΔ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Προβληματισμό προκαλεί στη Νέα Δημοκρατία η προκλητική συμπεριφορά του Μιχάλη Λιάπη που διεγράφη χθες έπειτα από απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής του κόμματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν τη δημοσιοποίηση της διαγραφής του πρώην υπουργού υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του Αντώνη Σαμαρά και του Κώστα Καραμανλή.
Ο πρώην πρωθυπουργός θεώρησε αυτονόητη ενέργεια τη διαγραφή του Μιχάλη Λιάπη τόσο για λόγους πολιτικού συμβολισμού, όσο και λόγω των ισχυρών αντιδράσεων που προκάλεσε στα μέλη και στους ψηφοφόρους του κόμματος.
Πηγή: www.news247.gr