
Η ΕΠΟ ανακοίνωσε το πρόγραμμα της δεύτερης φάσης του Κυπέλλου της Γ’ Εθνικής με την ΑΕΚ να φιλοξενείται στο Καυτατζόγλειο από τον Αγροτικό Αστέρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ομοσπονδία ανακοίνωσε το πρόγραμμα της 2ης φάσης του Κυπέλλου με τον αγώνα της ΑΕΚ κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα να διεξάγεται οριστικά στο Καυτατζόγλειο Στάδιο.
Το ματς έχει προγραμματιστεί για τις 29 Δεκέμβρη στις 14:00 το μεσημέρι