Με εκπρόσωπο τον Μάρτον Εστερχάζι η εταιρία «κολοσσός» ενδιαφέρεται για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ και μάλιστα έγινε και το πρώτο ραντεβού με τον Δημήτρη Μελισσανίδη. Ο Τίγρης περιμένει απάντηση εντός ενός μήνα
Συνήθιζε να τρελαίνει τον κόσμο εντός αγωνιστικών χώρων, ωστόσο πλέον ως ατζέντης έχει βαλθεί να «φτιάξει» την ΑΕΚ και εκτός γηπέδου βοηθώντας στο θέμα του Ναού.
Ο Μάρτον Εστερχάζι, ως ατζέντης πλέον εκπροσωπεί μια τεράστια εταιρία αθλητικού μάρκετιγκ, τη Sport-5 δημιούργημα των RTL Group και Canal Plus, η οποία μεταξύ άλλων έκανε τη συμφωνία για να ονομαστεί Signal Iduna το γήπεδο της Ντόρτμουντ, Commerzbank-Arena της Φρανκφούρτης και Nordbank-Arena του Αμβούργου και ειδικεύεται σε θέματα «ονοματοδοσίας». Παράλληλα, αυτή τη στιγμή δουλεύει για τα γήπεδα της Λυών, της Νις, Λανς και Σεντ Ετιέν.
Ο Εστερχάζι λοιπόν ήρθε σε επαφή μαζί με τους συνεργάτες του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη και στο πρώτο ραντεβού που έγινε μεταξύ των δύο πλευρών, η εταιρία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για το πρότζεκτ του γηπέδου, ενημερώθηκε για το οτιδήποτε μπορεί να πωληθεί αλλά και για την ονοματοδοσία.
Η συνάντηση έγινε σε εξαιρετικό κλίμα και οι εκπρόσωποι της εταιρίας δεσμεύθηκαν να απαντήσουν στον Τίγρη σχετικά με τον τρόπο που θέλουν να εμπλακούν στο γήπεδο μέσα σε ένα μήνα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement