
Ο επαναληπτικός αγώνας της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της Ένωσης την επόμενη εβδομάδα θα διεξαχθεί στο κλειστό του Μετς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ιθύνοντες του τμήματος βλέποντας ότι ο αγώνας δεν μπορεί να γίνει στο κλειστό του Ιωνικού, αλλά ούτε σε αυτό της Ριζούπολης αποφάσισαν και ζήτησαν το κλειστό του Μετς για την αναμέτρηση κόντρα στη Σλίντρεχτ.
Έτσι το παιχνίδι θα διεξαχθεί εκεί καθώς οι υπεύθυνοι του γηπέδου έδωσαν το «πράσινο» φως στους Κιτρινόμαυρους.