
Ρεαλιστής ο Γιώργος Τζαβέλλας, τόνισε ότι οι ομάδες που έχει να αντιμετωπίσει η Εθνική έχει ποιότητα, ωστόσο αναγνώρισε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά είπε στη ΔΤ: “Οι ομάδες που θα αντιμετωπίσουμε είναι δύσκολες. Τα πράγματα όμως θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα. Πρέπει να μελετήσουμε τους αντιπάλους, έχουν αξιόλογους παίκτες αλλά δεν τους φοβόμαστε.
Δεν ήθελα κάτι χειρότερο. Ξέρουμε ότι οι αντίπαλοι έχουν αξία αλλά σημασία έχει ότι η Ελλάδα είναι στο Μουντιάλ. Εχουμε μπροστά μας δουλειά”.
Πηγή: www.contra.gr