
Χρήση βίντεο για την φάση του πέναλτι που κερδίζει ο Νέτσιντ στον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα αναμένεται να κάνει η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πρωί της Τρίτης (3/12) διαρρεόταν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τον Σπάθα και ότι η έκθεση του παρατηρητή, Θανάση Βέλλιου, “μιλάει” για σωστές αποφάσεις του Πειραιώτη ρέφερι στον αγώνα ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ.
Οι ίδιοι κύκλοι μερικές ώρες αργότερα λένε ότι η ΚΕΔ ετοιμάζεται να τον περάσει στο περιθώριο μετά το πέναλτι που υπέδειξε υπέρ του “Δικεφάλου” και κάνουν λόγο για επιβαρυντική έκθεση του παρατηρητή.
Πηγή: sport24.gr