02.12
12:54

Νέα απεργία αποφάσισαν οι διοικητικοί του ΕΜΠ

AEK1924.gr team
Νέα απεργία αποφάσισαν οι διοικητικοί του ΕΜΠ

Σε νέα 48ωρη απεργία, την Τετάρτη και την Πέμπτη, αποφάσισαν να προχωρήσουν οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΜΠ

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων αποφάσισαν τη Δευτέρα οι διοικητικοί υπάλληλοι του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Την Τετάρτη θα πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση προκειμένου να επανακαθορίσουν τη στάση τους.

Σε εξέλιξη βρίσκεται και συνεδρίαση των διοικητικών υπαλλήλων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου έχει δημιουργηθεί ρήγμα μεταξύ εκείνων που θέλουν να επιστρέψουν στην εργασία τους και όσων συνεχίζουν την περιφρούρηση της απεργίας.

Πηγή: www.news247.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement