
Ο δήμος της Νέας Φιλαδέλφειας σκέφτεται νέο δημοτικό συμβούλιο στα μέσα του Δεκέμβρη για να περάσει και το θέμα της κυκλοφοριακής μελέτης του γηπέδου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πρώτο «Ναι», έχει πέσει από την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων της Νέας Φιλαδέλφειας το οποίο αφορούσε στον συντελεστή δόμησης του γηπέδου αλλά και στην υπογειοποίηση.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες της SportDay, ο δήμος προχωράει σε συνεργασία με την Dimand, η οποία έχει αναλάβει τα διαδικαστικά του γηπέδου, τη μελέτη για το κυκλοφοριακό η οποία αναμένεται να περάσει προς ψήφιση στα μέσα του Δεκέμβρη.
Λόγω εορτών ωστόσο αν δεν μπορέσει να γίνει το Δ.Σ. θα πάρει αναβολή για τις αρχές του Γενάρη.