
Ο τεχνικός διευθυντής της ΑΕΚ παρακολούθησε τον αγώνα της Νέας Ιωνίας κόντρα στον Ολυμπιακό Λαυρίου και τσέκαρε τους δύο «δανεικούς» ποδοσφαιριστές που έχει δώσει η Ένωση
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο γήπεδο της Νέας Ιωνίας βρέθηκε το απόγευμα ο Νίκος Λυμπερόπουλος για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση μεταξύ της τοπικής ομάδας και του Ολυμπιακού Λαυρίου.
Στη Νέα Ιωνία έχουν δοθεί δανεικοί από την ΑΕΚ οι Μάλτσι και Ερέκι και μάλιστα ο πρώτος κατάφερε να σκοράρει βοηθώντας έτσι τη Νέα Ιωνία να επικρατήσει τελικά με 2-0.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός του «Λύμπε» στην εξέδρα του γηπέδου βρέθηκαν και οι Ντούμπερετ και Δημγκιόκας για να δουν από κοντά τους παλιούς τους συμπαίκτες.