
Ο Τάσος Αυλωνίτης μίλησε λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης του Πανιωνίου με τον Λεβαδειακό, για το ενδεχόμενο να φορέσει τα κιτρινόμαυρα από τη νέα χρονιά
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Άλλωστε το ενδιαφέρον της ΑΕΚ σας το είχε μεταφέρει εδώ και 4 μήνες το AEK1924.gr αναφορικά με τα δεδομένα που τον ήθελαν και τον θέλουν να έρχεται στην Ένωση
Αναλυτικά τα όσα είπε στη Nova:
«Με τιμάει το ενδιαφέρον αυτών των ομάδων. Και ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλες ομάδες. Αυτή τη στιγμή όμως εγώ έχω συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και πρέπει να το τιμήσω. Από το καλοκαίρι θα δούμε τι θα γίνει».