
Με το τμήμα Κ18 της ΑΕΚ θα αγωνιστούν οι ρεζέρβες της Ένωσης σε φιλικό αγώνα που θα διεξαχθεί στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πιο συγκεκριμένα όσοι ποδοσφαιριστές της Ένωσης δεν αγωνίστηκαν χτες στο παιχνίδι με τον Ηλυσιακό, αναμένεται να πάρουν μέρος στην φιλική αναμέτρηση με την Κ18 της Ένωσης που θα λάβει χώρα στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ.