
Ο Σηφάκης ζήτησε συγγνώμη από τους συμπαίκτες του για το λάθος που έκανε στον αγώνα με τον Πανιώνιο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Ατρόμητος εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων και ηττήθηκε από τον Πανιώνιο. Ο Μιχάλης Σηφάκης έκανε τραγικό λάθος και ο Γιάννου το εκμεταλλεύτηκε δίνοντας προβάδισμα στον Πανιώνιο.
Ο διεθνής τερματοφύλακας θεώρησε τον εαυτό του υπεύθυνο για την ήττα και θέλησε να απολογηθεί ζητώντας συγγνώμη από τους συμπαίκτες του μέσα στα αποδυτήρια.
“Θέλω να ζητήσω συγγνώμη απ΄όλους σας για το λάθος που έκανα. Εγώ έχω την αποκλειστική ευθύνη για την ήττα“.
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος πήρε τον λόγο και είπε: “Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη, σε όλους συμβαίνει να έχουν κακές στιγμές“.
Ο Σηφάκης ενσωματώθηκε στην Εθνική ομάδα για τον αγώνα με την Ρουμανία.
Πηγή:sport24.gr