11.11
08:40

Βίντεο: Έκανε όπισθεν επί 2 χιλιόμετρα επειδή έχασε την έξοδο στην εθνική οδό

AEK1924.gr team
Βίντεο: Έκανε όπισθεν επί 2 χιλιόμετρα επειδή έχασε την έξοδο στην εθνική οδό

Δείτε το βίντεο οδηγικής παράνοιας και ύψιστης επικινδυνότητας ελέω ανοησίας (Vid)

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μια γυναίκα οδηγός στην Κίνα επέλεξε να κάνει όπισθεν επί 2 χιλιόμετρα στην εθνική οδό, επειδή έχασε την έξοδο στην οποία ήθελε να στρίψει.

Στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα από τις κινεζικές αρχές, φαίνεται ξεκάθαρα η ανεύθυνη προσπάθεια της που έβαλε σε κίνδυνο δεκάδες άλλους οδηγούς. Πούλμαν και νταλίκες αποφεύγουν το αυτοκίνητο της την τελευταία στιγμή.

Από θαύμα δεν προκλήθηκε πολύνεκρο τροχαίο. Βίντεο που πρέπει να βλέπουν οι νέοι οδηγοί σαν παράδειγμα προς αποφυγή.


Woman reverses car for over 2km on highway… by CDemo83

Πηγή: Liveleak

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement