
Μπορεί το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ να μην βρίσκεται πλέον στα χέρια των εργαζομένων, εντούτοις οι εργαζόμενοι δείχνουν να μην κάνουν πίσω. Προχώρησαν σε δελτίο ειδήσεων από το πεζοδρόμιο, έξω από την πύλη της ΕΡΤ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δελτίο ειδήσεων από το πεζοδρόμιο έβγαλαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ.
Το δελτίο εκφώνησε μία από τις μόνιμες παρουσιάστριες της ΝΕΤ, η Αγλαϊα Κυρίτση, ενώ κάποια στιγμή δίπλα της βρέθηκε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης.
Να σημειωθεί πως την ίδια ώρα, ενώ δηλαδή ήταν σε εξέλιξη το ιδιότυπο αυτό δελτίο ειδήσεων, κάποιοι κατέβαζαν το πανό από το κτίριο της ΕΡΤ.
Πηγή: news247.gr