
Η στιγμή της εισόδου των αστυνομικών δυνάμεων στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, στη Μεσογείων, όπως την κατέγραψε η κάμερα του κτιρίου και αναμετέδιδε μέσω της ιστοσελίδας τους οι εργαζόμενοι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η επιχείρηση ξεκίνησε από τις 04:15 με τη συμμετοχή ισχυρών δυνάμεων των ΜΑΤ, οι οποίες έκαναν και περιορισμένη χρήση χημικών, στο προαύλιο του ραδιομέγαρου, για να απομακρύνουν τον κόσμο.
Η επέμβαση της αστυνομίας στο κτίριο έγινε από την πλαϊνή είσοδο, επί της οδού Δημητσάνας.
Παράλληλα, εργαζόμενοι της ΕΡΤ και συνδικαλιστές καλούν τον κόσμο να μεταβεί στο ραδιομέγαρο για να εκδηλώσει τη συμπαράστασή του και να διαμαρτυρηθεί για την επέμβαση.
Και τα δύο ρεύματα της οδού Μεσογείων είναι κλειστά.