
Η διοίκηση της μπασκετικής ΑΕΚ αποφάσισε γενική είσοδο 3 ευρώ στο ματς κόντρα στην Αγία Παρασκευή, στον πρώτο αγώνα της ομάδας εντός έδρας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Διοίκηση του Τμήματος Μπάσκετ της ΑΕΚ ανακοινώνει ότι ο αγώνας ΑΕΚ-Αγία Παρασκευή για την 4η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α2 Κατηγορίας Ανδρών θα διεξαχθεί κανονικά αύριο Σάββατο και ώρα 17:00 στο 3ο Κλειστό Γυμναστήριο Άνω Λιοσίων στην περιοχή Ζωφρια.
Θα ισχύσει γενική είσοδος με 3 ευρω.
Καλούμε τον φίλαθλο κόσμο της Βασίλισσας να στηρίξει τους αθλητές στον αυριανό αγώνα. Τον χρειαζόμαστε δίπλα μας στη δύσκολη φετινή προσπάθεια για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που ανήκει».