30.10
12:34

Δευτέρα το ντέρμπι

AEK1924.gr team
Δευτέρα το ντέρμπι

Η αλλαγή στην ημέρα διεξαγωγής του εκτός έδρας ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης αποφασίστηκε, έπειτα από σχετικό αίτημα του συνδρομητικού καναλιού της Nova.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Έτσι, η αναμέτρηση για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 βόλεϊ των Ανδρών θα διεξαχθεί την ερχόμενη Δευτέρα (4/10) στις 17:00 και όχι την Κυριακή, όπως είχε – αρχικά προγραμματιστεί.

Διαιτητές του ματς θα είναι οι Γεωργιάδης Τζεπκινλής, παρατηρητής ο Λαδάς και επόπτες οι Κούτκας, Μαργαριτίδης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement