Μεγάλο πονοκέφαλο στο υπουργείο Μεταφορών και στις εποπτευόμενες ΔΕΚΟ (ΟΑΣΑ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ) επιφέρει το “κούρεμα” της ετήσιας κρατικής επιδότησης από το υπουργείο Οικονομικών.
Εάν το υπουργείο Οικονομικών εμμείνει σε “κούρεμα” επιδοτήσεων ύψους 120 εκατ. το 2014 και 150 εκατ. το 2015, σε σχέση με την εγκριθείσα επιδότηση του 2013 (380 εκατ. ήταν το αρχικό κονδύλι), αυτομάτως θέτει πρόσθετα και ίσως ανυπέρβλητα προβλήματα στους συγκοινωνιακούς και σιδηροδρομικούς φορείς.
Αυτό, διότι ο όμιλος ΟΑΣΑ (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ), ο ΟΑΣΘ και ο ΟΣΕ γνωρίζουν, τα τελευταία χρόνια, μείωση του κύκλου εργασιών και στηρίζουν τους επιχειρησιακούς τους στόχους (συχνότητα και αριθμός δρομολογίων) στο μέγεθος της ετήσιας κρατικής επιδότησης.
Μάλιστα στην ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) η συρρίκνωση των επιδοτήσεων ξεκίνησε ήδη. Τον τρέχοντα μήνα πιστώθηκαν στην εταιρεία μόλις 6 εκατ. ευρώ ως μηνιαία κρατική επιδότηση.
Έως και τον περασμένο μήνα, η μηνιαία επιδότηση της ΟΣΥ έφτανε τα 11,8 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας, σε συντριπτικό ποσοστό, τις δαπάνες μισθοδοσίας.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement