
H oμάδα βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, μετά το ρεπό της Δευτέρας, ξεκίνησε σήμερα την προετοιμασία της για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από την σημερινή προπόνηση, που έγινε στο κλειστό της Γλυφάδας, απουσίασαν ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης και ο Κυριάκος Καλαϊτσίδης, οι οποίοι έκαναν θεραπεία λόγω ενοχλήσεων στο γόνατο.
Οι δυο παίκτες θα ακολουθήσουν συντηρητικό πρόγραμμα ώστε να είναι έτοιμοι το Σάββατο. Επόμενη προπόνηση, αύριο (16/10) στις 2 μ.μ.