
Με δυο προβλήματα συνεχίζει την προετοιμασία της η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Α1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ρυθμοί καθημερινά είναι ανεβασμένοι, αφού ο Γιώργος Κλαρούδας επιθυμεί να δει την ομάδα του στην καλύτερη δυνατή αγωνιστική κατάσταση πριν το ματς κόντρα στον Παμβροχαϊκό.
Στο σημερινό πρόγραμμα δυο παίκτες έμειναν εκτός. Ο λόγος για τους Καλαϊτζίδη, ο οποίος ακολούθησε θεραπεία, λόγω ενοχλήσεων στο γόνατο, αλλά και τον Παπακυριάκο, που έχει ίωση.