
Εύκολη νίκη για τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ με 3-0 σετ επί του Πανναξιακού στο τουρνουά που διοργανώνουν οι Ίωνες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα κορίτσια του Απόστολου Οικονόμου παρά τις απουσίες κατάφεραν να επιβληθούν ολοκληρωτικά του αντιπάλου τους, δίχως να συναντήσουν δυσκολίες.
Οι κιτρινόμαυρες θα αντιμετωπίσουν την Κυριακή τους Ίωνες στις 19:00 το απόγευμα.