25.9
14:35

Με ΟΣΦΠ, ΠΑΟ και Κηφισιά η ΑΕΚ στο Λιγκ Καπ

AEK1924.gr team
Με ΟΣΦΠ, ΠΑΟ και Κηφισιά η ΑΕΚ στο Λιγκ Καπ

Δυνατούς αντιπάλους θα βρει στο διάβα της η ΑΕΚ στο θεσμό του Λιγκ Καπ για το ανδρικό βόλεϊ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα (25/9), η Ενωση βρίσκεται στο δεύτερο όμιλο με αντιπάλους τους ΟΣΦΠ, ΠΑΟ και Κηφισιά. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στα δύο ματς κόντρα στον ΠΑΟ η ΑΕΚ θα είναι γηπεδούχος, ενώ τα υπόλοιπα θα πραγματοποιηθούν τόσο εντός όσο και εκτός έδρας. Η πρώτη φάση της διοργάνωσης θα γίνει το τριήμερο 4-6 Οκτωβρίου.

Στον πρώτο όμιλο, ο οποίος θα φιλοξενηθεί στο Αιγίνιο, κληρώθηκαν η τοπική Νίκη, ο ΠΑΟΚ, ο Άρης και ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης. Επίσης, στον τρίτο όμιλο που θα διεξαχθεί στο Βραχάτι, κληρώθηκαν η Λαμία, ο Παμβοχαϊκός, η Παναχαϊκή και ο Φοίνικας Σύρου. Στο φάιναλ φορ θα προκριθούν η πρώτη κάθε ομίλου και η καλύτερη δεύτερη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement