10.9
12:27

Μπαίνουν στο κλειστό οι Παμπαίδες!

Πένυ Μακρή
Μπαίνουν στο κλειστό οι Παμπαίδες!

Οι πιτσιρικάδες του τμήματος χάντμπολ της Ένωσης από εδώ και στο εξής θα προπονούνται στο κλειστό «Μπάμπης Χολίδης».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι παμπαίδες της Ένωσης τελείωσαν την προετοιμασία τους στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας και πλέον συνεχίσουν στις προπονήσεις τους στο γήπεδο που γυμνάζονται και οι Μάγκες.

Οι προπονήσεις θα πραγματοποιούνται τρεις φορές την εβδομάδα (Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή) και θα διαρκούν 1,5 ώρα (3.30-5). 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement