
Η Αθηνά Παπαφωτίου μίλησε στο περιθώριο της κλήρωσης της Α1 και αναφέρθηκε στους αντιπάλους της Ένωσης γι’ αυτή τη νέα αγωνιστική σεζόν
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε η αρχηγός της ΑΕΚ:
«Είναι καλό που θα παίξουμε τα μεγάλα ματς στο τέλος. Το θέαμα θα είναι καλύτερο, αρκεί βέβαια να υπάρχει και τηλεόραση για να καλύψει τους αγώνες. Το πρωτάθλημα θα είναι καλύτερο από πέρυσι. Θα διεκδικήσουν τον τίτλο, ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ και τα Βριλήσσια, ο Παναθηναικός είναι καλύτερος και επικίνδυνος στην έδρα του, ενώ υπάρχουν ο Ηρακλής Κηφισιάς και ο Πανναξιακός που μπορούν να απειλήσουν τους πρώτους».