
Έγινε κι αυτό στην Ελλάδα: Δύο ληστές εισέβαλαν στο νοσοκομείο Παίδων και επιχείρησαν να ληστέψουν το υποκατάστημα τράπεζας που βρίσκεται στον πρώτο όροφο του ιδρύματος!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως ήταν φυσικό η εισβολή τους προκάλεσε τον τρόμο σε παιδιά και γονείς, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως οι δράστες δε φορούσαν γάντια και δεν είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία.
Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, οι ληστές πέτυχαν το στόχο τους καθώς απέσπασαν αδιευκρίνιστου ύψους χρηματικό ποσό και εξαφανίστηκαν. Το συμβάν σημειώθηκε λίγο μετά τις 8 το πρωί της Παρασκευής!