
Ψηφίστηκε ομόφωνα η επανίδρυση του αντρικού τμήματος βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ ως ΤΑΠ, στην Γενική Συνέλευση της Ερασιτεχνικής
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Παρουσία 21 μελών αλλά και του Αλέξη Αλεξίου πραγματοποιήθηκε σήμερα η έκτακτη γενική συνέλευση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ με μοναδικό θέμα στα πρακτικά προς συζήτηση η επανίδρυση του αντρικού τμήματος βόλεϊ της ΑΕΚ ως ΤΑΠ.
Έτσι λοιπόν και έγινε αφού ψηφίστηκε ομόφωνα με τον Αλέξη Αλεξίου να ευχαριστεί τους Καμαρίκο και Μακρή οι οποίοι θα βοηθάνε ενεργά και θα συντονίζουν ένα από τα πιο ιστορικά τμήματα της Ερασιτεχνικής.