05.9
16:10

Μεταδόθηκε το πρώτο δελτίο της Δημόσιας Τηλεόρασης

AEK1924.gr team
Μεταδόθηκε το πρώτο δελτίο της Δημόσιας Τηλεόρασης

Με παρουσιαστή τον Προκόπη Δούκα μεταδόθηκε στις 18:00 το απόγευμα της Πέμπτης το πρώτο δελτίο της Δημόσιας Τηλεόρασης.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το δελτίο ξεκίνησε με πρώτο θέμα τη Συρία, βίντεο με τις δηλώσεις του Μπαράκ Ομπάμα και βιντεάκια από το CNN και συνεχίστηκε με ρεπορτάζ για τις αμυντικές βιομηχανίες και το “λουκέτο” που έχει ζητήσει η τρόικα. Έγινε και ζωντανή σύνδεση με Μαξίμου για ρεπορτάζ σχετικά με το θέμα αυτό.

Η Δημόσια Τηλεόραση, βγήκε στον αέρα στις 10 Ιουλίου, ως διάδοχο σχήμα της ΕΡΤ, η οποία καταργήθηκε με μια υπογραφή στις 11 Ιουνίου, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πηγή: News247.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement