
Έχοντας πάρει τη νίκη κόντρα στην Μπεσίκτας το τμήμα χάντμπολ της ΑΕΚ επιστρέφει σήμερα το μεσημέρι στην Αθήνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι μπορεί να έχασαν στο πρώτο ματς για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ωστόσο με τη χθεσινή νίκη κόντρα στην Μπεσίκτας κατάφεραν να προκριθούν στους ισχυρούς του EHF Cup.
Η ομάδα του Γιάννη Αρβανίτη έχει πάρει το δρόμο της επιστροφής από το Πρεσόφ της Σλοβακία μέσω Βιέννης και στην Αθήνα αναμένεται να φτάσουν γύρω στις 13:30 το μεσημέρι.