
Ο Γενικός Αρχηγός της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, Σπύρος Παπαϊωάννου, βρέθηκε στον αγιασμό των ακαδημιών της ΑΕΚ και ευχήθηκε για μια καλή αγωνιστική χρονιά
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε τις δηλώσεις μέσα από τη κάμερα του AEK1924.gr