
Επέστρεψε από το Λουτράκι η Βασίλισσα όπου ολοκλήρωσε το βασικό στάδιο προετοιμασία της με τους παίκτες να απολαμβάνουν το ρεπό τους σήμερα (01/9) ενώ από αύριο (02/9) θα βρεθούν στα Άνω Λιόσια για προπόνηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Επιστροφή στις προπονήσεις από αύριο για τους παίκτες του Βαγγέλη Ζιάγκου με τον τεχνικό να θέλει να δουλέψει πάνω στο κομμάτι της τακτικής.
Η ΑΕΚ έχει προγραμματίσει και κάποια φιλικά ματς πριν την έναρξη των αγωνιστικών της υποχρεώσεων, με τη Νήαρ Ηστ να είναι η μία ομάδα που θα αντιμετωπίσει την ερχόμενη Τετάρτη(04/9) ενόψει φυσικά και του πρώτου επίσημου παιχνιδιού για το κύπελλο με τον Κόροιβο Αμαλιάδας στις 14/9 σε νοκ άουτ ματς.